Najważniejsze artykuły biurowe
bright stationery and books isolated on white

W końcu nadchodzi ten moment - jesteś odpowiedzialny za otwarcie nowego biura. Oczywiście najlepiej byłoby, gdybyś właśnie otwierał nową (albo nawet pierwszą) placówkę swojej własnej firmy, ale nie możemy być zachłanni nawet w marzeniach ;) Odpowiadasz zatem za otwarcie niewielkiego biura dla swojego pracodawcy. Wszystko idzie zgodnie z planem. Ze świeżo wyremontowanego i pomalowanego biura bije aż atmosfera nowości, odpowiednio dobrane meble są już wstawione gdzie trzeba. Już prawie wszystko gotowe, ale jednak to jeszcze nie koniec pracy. Teraz powinieneś wykonać listę wyposażenia, które masz zamiar poukładać na biurkach. Odpowiednie akcesoria biurowe zapewniają bowiem łatwą i płynną pracę, nie można zatem tematu potraktować po macoszemu. Spróbuję troszeczkę pomóc Ci w tym zadaniu i przygotuję listę mniej lub bardziej potrzebnych rzeczy. Rzeczy niezbędne: 1. Segregatory - ich liczba zależna jest od ilości dokumentów oraz pracowników, na dobry początek można przyjąć, że na jednego pracownika przypadać będzie jeden segregator. 2. Teczki na dokumenty w rozmiarach a4 i a5. Tak jak w przypadku segregatorów, zacznij od zakupu jednej sztuki na każdego pracownika. 3. Papier. Zaopatrz się koniecznie w ryzy i rolki papieru do drukarek, kas fiskalnych i kserokopiarek. 4. Przybory do pisania, czyli wszelkie długopisy, flamastry, cienkopisy, pióra kulkowe, ołówki i tym podobne. Na tych produktach, jeżeli idzie o ich ilość, nie warto oszczędzać. Im większe opakowania kupisz, tym mniej zapłacisz za pojedynczą sztukę. 5. Materiały eksploatacyjne do drukarek - rozumie się samo przez się. Uwaga: możesz ominąć ten punkt, jeżeli w biurze zainstalowane są drukarki laserowe. 6. Foliowe obwoluty na dokumenty (czasami nazywane "koszulkami"). Dokumenty chonione koszulkami nie tylko są mniej podatne na zniszczenia, ale również lepiej się prezentują. 7. Nie zapomnij o kopertach w najróżniejszych kształtach - tradycyjne, A4, ochronne i tak dalej. Bez względu na to, że żyjemy w XXI wieku, biura wciąż wiele rzeczy muszą wysyłać pocztą tradycyjną.