gadzethow_picture2

Surowe, chłodne, sterylne i w większości puste przestrzenie w firmowych biurach przechodzą powoli do lamusa. Ascetyczne wystroje takich wnętrz, bardzo jeszcze popularne na początku dwudziestego pierwszego wieku, teraz ustępują bardziej kolorowym i kreatywnym pomysłom na zaaranżowanie pomieszczeń przeznaczonych do pracy. W urządzaniu biur na zupełnie nową modłę aktywny udział biorą nietuzinkowe gadżety biurowe, którymi zwiększone zainteresowanie odnotowują ich projektanci oraz firmy zajmujące się zaopatrywaniem sektora biznesowego. Okazuje się bowiem, że drobny, kreatywny gadżet może być inspiracją dla pracowników, nadając biurowym wnętrzom zupełnie nowego wyrazu. Jeżeli chcecie przejrzeć najlepsze pomysły z tej dziedziny, zainteresujcie się ofertą takich firm jak niemiecki koncern Philippi, szwajcarski Trendform albo brytyjski J-me. Obiektywnie oceniając to, co można sobie do biura zamówić, wymienione firmy wydają mi się liderami tego segmentu rynku. W poszukiwaniu inspirujących gadżetów do biura ograniczać nas może właściwie tylko własne inwencja, bowiem producenci tego typu akcesoriów mają naprawdę wybujałą wyobraźnię i z całych sił starają się przebić swoją konkurencję. W sklepach internetowych można znaleźć przedmioty najróżniejszego rodzaju, od takich, które choć trochę są funkcjonalne, aż po takie, których właściwie jedynym zadaniem jest wywołać uśmiech na twarzy pracownika i pozwolenie mu choć przez chwilę rozerwać się i odpocząć od obowiązków. Oczywiście jednocześnie stymulując jego wyobraźnię ;) Naprawdę jest w czym wybierać. Najciekawszą chyba kategorią biurowych gadżetów są takie podłączane do komputerów (i innych urządzeń) posiadających złącza USB. Zasilanie prądem znacznie zwiększa ich możliwości, dając nam okazję do wyposażenia biura w maleńkie robociki, podgrzewacze do kawy, lodóweczki, wiatraczki i co tylko producenci sobie wymyślą a nasz portfel zaakceptuje. Zachęcam do poszperania w sieci, bowiem odpowiednio dobrany gadżet jest idealny nie tylko do rozrywki, ale również szybkiego przełamywania lodów podczas ważnych spotkań biznesowych.